Звернення. Подання зверненнь/скарг/претензій

Звернення. Подання зверненнь/скарг/претензій

У відповідності до вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії  споживач, у разі порушення його прав та законних інтересів може звернутись до постачальника зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення порушення.

ТоВ «Енергія Консалт» розглядає звернення/скарги/претензії споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Правил роздрібного ринку електричної енергії та іншими нормативно-правовими актами.

Звернення/скарга/претензія може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Споживач має право подати звернення/скаргу/ претензію:

  • Поштою в офіс ТоВ «Енергія Консалт» за адресою : 81053, Львівська обл., м. Новояворівськ, вул. Б. Пасічника 1
  • Електронною поштою: energykonsalt@ukr.net
  • На особистому прийомі керівників.
  • тел.: (03256) 40-8-37 факс.: (03256) 42-9-67

Постачальник електричної енергії отримавши від споживача звернення/скаргу/претензію, має її зареєструвати та розглянути відповідно до порядку, визначеного Правил роздрібного ринку електричної енергії. Якщо споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом направлення скарги Регулятору.

Якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, електропостачальник може у строк не більше 3 календарних днів звернутися до споживача за додатковою інформацією, яка необхідна йому для повного та об’єктивного розгляду звернення/скарги/претензії.

У зверненні/скарзі/претензії має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення обов`язково має бути підписано заявником (якщо колективне – заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності. Інші документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після розгляду повертаються споживачу.

Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.

Терміни розгляду звернень

Усі звернення/скарги/претензії розглядаються в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк розгляду не встановлено чинним законодавством. Якщо під час розгляду звернення (скарги/ претензії) необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку, строк розгляду може бути продовжено з установленням необхідного строку для розгляду, про що повідомляється особа, яка подала звернення/скаргу/ претензію . При цьому загальний строк розгляду не може перевищувати 45 днів.

Звернення/скарги/ претензії щодо перевірки правильності рахунків за спожиту електроенергію або рахунків за послуги з розподілу електричної енергії розглядаються у строк до 5 робочих днів з дня отримання такого звернення.

 

Споживачі можуть подати скаргу до ТоВ «Енергія Консалт» щодо якості послуг через мобільний додаток «Енергетика Онлайн»

Завантажити мобільний додаток «Енергетика Онлайн» для Android

Завантажити мобільний додаток «Енергетика Онлайн» для IOS