Звернення. Подання зверненнь/скарг/претензій

У відповідності до вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії  споживач, у разі порушення його прав та законних інтересів може звернутись до постачальника зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення порушення.

ТоВ «Енергія Консалт» розглядає звернення/скарги/претензії споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Правил роздрібного ринку електричної енергії та іншими нормативно-правовими актами.

Звернення/скарга/претензія може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Споживач має право подати звернення/скаргу/ претензію:

  • Поштою в офіс ТоВ «Енергія Консалт» за адресою : 81053, Львівська обл., м. Новояворівськ, вул. Б. Пасічника 1
  • Електронною поштою: energykonsalt@ukr.net
  • На особистому прийомі керівників.
  • тел.: (067) 978-14-84 тел.: (096) 182-81-85